Ga naar inhoud

Printer print blauwe puntjes


Aanbevolen berichten

Ik ben al meerdere jaren zeer tevreden over mijn Epson Stylus Color 740, maar sinds enige tijd geeft hij als "extra" allemaal hele kleine blauwe puntjes als ik een afbeelding print. Een tekstpagina ziet er prima uit, maar zo gauw ik een afbeelding print, krijg ik die blauwe puntjes IN dat plaatje. In een blauw plaatje zie je die natuurlijk niet, maar op rood of geel zie je ze wel. De puntjes zijn echt heel klein; aanvankelijk vond ik de kleuren rood en geel wat minder helder en pas toen ik heel dichtbij ging kijken (enkele cm's) zag ik pas de ontelbare bauwe puntjes. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik heb natuurlijk al Nozzle-clean gedaan, maar dat helpt niet. En ook het print-voorbeeld (al die schuine lijntjes) ziet er prima uit. PaulusP
Link naar reactie
Ja, ik heb sinds kort XP prof geinstalleerd en daarin werd de printer direkt herkend zonder dat ik Epson software hoefde te installeren. Voorheen werkte ik met 98 SE en daar gebruikte ik inderdaad het speciale Epson stuurprogramma en toen had ik geen last van die blauwe puntjes. Ik zal eens proberen om op de site van Epson de XP software te vinden voor mijn printer. Bedankt voor de tip! PaulusP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...