Ga naar inhoud

drives werken niet als andere gebruiker is aangemeld


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een computer met Windows XP (+SP2 e.a. updates) met verschillende gebruikersacounts. Op de eerste acount waar ik me bij aanmeld werken mijn 2 cd/dvd drives wel. Als ik me echter via Start>Afmelden>Andere gebruiker op een andere acount aanmeld werken de drives niet meer en krijg ik bij één drive (een Philips DVDR16LS) de melding dat 'het apperaat niet toegankelijk is en dat de toegang is geweigerd' en op de andere drive (een Philips DVD8061) krijg ik geen melding en gebeurt er helemaal niets. Maar allebei de drives werken dus niet als er een andere acount eerder is aangemeld. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Alvast hartelijk bedankt, Jeppe Bijker
Link naar reactie
Als je deamon tools er af gooit en er later weer op wil zetten, heb ik zelf één keer een vage fout gehad tijdens de installatie. Mocht je er ook last van krijgen: bij de installatie kan je de naam van de (ik geloof) driver bus aanpassen. Je ziet wel wat ik bedoel. Gewoon een cijfer aanpassen, maakt verder niks uit, en de installatie gaat perfect :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...