Ga naar inhoud

2 computers, 1x monitor, muis & toetsenbord


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, Ik ben van plan om zelf nog een media-pc op te bouwen (onderdelen heb ik gedeeltelijk al, wat erin komt doet er niet toe denk ik), maar ik wil eigenlijk niet 2 monitoren, 2 toetsenborden en 2 muizen op mijn bureau hebben liggen! Hoe kan ik het nou zo regelen, dat ik allebij de pcs tegelijkertijd aan kan hebben, en op de een of andere manier vna toetsenbord/muis/monitor kan wisselen tussen de pcs? Allebij de pc's zullen tegelijkertijd aanstaan (1 voor internet, games etc, en de andere dus voor mijn muziek) om de hele tijd 3 kabels te moeten switchen als ik even een ander nr wil draaien, is ook niet te doen! beide pc's draaien/zullen draaien op WinXp, muis en toetsenbord gaan via USB, monitor is via de standaard(oude) aansluiting.... alvast bedankt!
Link naar reactie
Wat jij zoekt is een KVM switch. Daarmee kun je meerdere computers aansturen met een set Keyboard monitor (Video) en Muis. Wees niet te zuinig, er zijn er die of de computer laten crashen of onbereikbaar kunnen maken. Ik kan je geen merk/type aanraden, daarvoor weet ik er te weinig van. http://www.tweakers.net/pricewatch?DB=Pricewatch&Cat2=&Query=kvm&x=0&y=0
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...