Ga naar inhoud

Toetsenbord en Muis zitten vast


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met mijn hardeware. Bij het opstraten van mijn pc gaat alles ogenschijnlijk normaal. Al kan ik het BIOS niet beanderen. Na het opstraten kan ik de muis normaal gebruiken. Zodra 1 toets van het keyboard wordt aangeraakt gaat de muis op slot. De pc kan alleen met de netschakelaar worden uitgezet. Als ik in het configuratiescherm kijk, ontdek ik dat o.a. Systeem en Hardware niet worden geopend na het aanklikken met de muis. Ik kom er niet uit en zie geen oplossing. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen? Mijn dank!!! Jo
Link naar reactie
Hallo, Ik ben nu in het BIOS geweest en heb daar de standaards opnieuw ingesteld. Helaas heeft dit nog geen oplossing gegeven. De muis werkt totdat een toets van het toetsenbord wordt aangeklikt. Dan zit direct de muis ook vast. Opnieuw opstarten door een koude start is dan het enige wat rest. Het is vreemd dat ik het toetsenbord in het BIOS gewoon kon gebruiken. Ik heb voor deze operatie een ander toetsenbord gebruikt. Zijn er nog suggesties? Heeft de herinstallatie van Windows XP zin? Bedankt Joop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...