Ga naar inhoud

Geen beeld meer bij mijn pc


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met mijn computer; wanneer ik de computer aanzet blijft mijn beeldscherm zwart... Alle ventilatoren draaien wel gewoon (hardeschijf, voeding, videokaart, processor) en het groene powerlampje op mijn moederbord doet het ook nog. Aan mijn beeldscherm kan het niet liggen want ik heb het beeldscherm op een andere pc aangesloten en daar deed ie et perfect en de video kaart kan het ook niet zijn want ik heb dr ook al een andere video kaart ingedrukt en toen kreeg ik nog steeds geen beeld :(. Ook het bios batarijtje eruit gehaald en dat hielp ook niet.. weet iemand waar het dan wel aan kan liggen? Alvast bedankt voor de antwoorden. Met vriendelijke groeten, DeX PS. ik krijg ook geen foutmeldings piepjes. Ook niet als ik het toetsenbord niet aansluit (wat hij normaal wel zou moeten doen als er geen toetsenbord aangesloten is).
Link naar reactie
Ik heb nu beide harde schijven, diskettespeler en beide cd/dvd speler los gekoppeld, opgestart maar nog steeds geen beeld. Daarna de voeding vervangen met een andere voeding (van de pc waar ik nu achter zit), nog steeds niets dus het zit em ergens in het moederbord, geheugen of processor.. of kan het niet aan die laatste 2 (geheugen en processor) liggen? ander pc speakertje erop aansluiten is ook wel een goed idee voor het geval et speakertje gewoon dood is. Dankje, DeX
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...