Ga naar inhoud

Indesit iwdc 6145 blijft foutmelding gev


lw.overbeek

Aanbevolen berichten

Sorry als dit dubbel gaat er ging iets fout bij versturen en zie hem er niet tussen staan. Goed, een paar dagen geleden stopt mijn wasmachine ermee vlak aan het einde van programma en begonnen de bovenste (functieknoppen) te knipperen. Dit heb ik vaker gehad en dan pompt hij het water niet weg voordat hij aan het droogprogramma begint. Betekend dat er iets in het filter zit kwestie van open maken leeghalen en opnieuw beginnen en dan draait hij weer prima. Dus zo gezegd zo gedaan, kon niets vinden in het filter, maar toch maar even goed schoongemaakt. En opnieuw gestart. Maar wat schets mijn verbazing na enkele tellen dat het lijkt dat het gewoon weer doet (hoor water vullen, maar ondertussen er achter dat het maar een beetje is. Dan gaat weer alles knipperen hij blijft nog wel een paar minuten tooeren maken, maar gebeurd niets.daarna valt hij stil/ uit en knipperen alleen de lampjes nog. Start/pauze knop reageerd niet. Als ik hem via de power knop helemaal uit zet lijkt dit enkele seconden wel te lukken om vervolgens het hele proces opnieuw te beginnen. Heb een paar keer de filter nog eens schoongemaakt, een paar uur de stekker uit gehad. Zelfs de achterkant los geschroeft maar zie niets vreemds daar. Dus snap er helemaal niets van! Wat kan er aan de hand zijn? Help!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...