Ga naar inhoud

helemaal dood


hans-162

Aanbevolen berichten

hallo, het gaat om onze miele novotronic 738 (oud beestje) hij is gestopt, de was zit erin. de deur wil niet open, lampjes branden niet.niks nada 230volt is aanwezig op kabel. de deur is afgedekt met en sierplaat voor inbouw,ik kan de deur niet openen door die plaat , water afgetapt,er zit ook geen geel ringetje,of andere kleur! wie heeft tip(s)
Link naar reactie
Voor zover ik weet en in het systeem kan kijken Is dit een inbouw machine en daarbij zit ik het midden van de plint een vierkantje als die eruit haalt komt het slangetje eruit en dan zit en ook een sleufje daar zit dan de nood deuropener dus die dan eff met een schroevendraaier of mes pakken En anders wordt het toch slopen denk ik
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Meestal is het de printplaat: TESTEN: Om zeker te zijn of het de printplaat is, kijk je eerst of er stroom komt vanaf het deurslot want die schakelt de stroom naar de printplaat. Denk er wel aan dat het meten onder spanning geen werk is voor leken. Alleen wanneer jij (of iemand anders die het voor je doet) ruim voldoende ervaring heeft met dit soort metingen mag je eraan beginnen. Twijfel je, doe het dan beslist niet! Is het deurslot goed dan kun je de printplaat laten reviseren zoek op google miele helemaal dood wijchen. dan vindt je hem wel
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...