Ga naar inhoud

toetsenbord probleem met usb en standard 101/102


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem met mijn toetsenbord. Ik heb van de week een nieuw toetsenbord aangesloten op mijn computer, een usb toetsenbord. Ik vond mijn nieuwe toetsenbord niet zo lekker werken, dus wou ik mijn oude weer aansluiten. Nu is alleen het probleem dat die niet meer werkt.. Mijn oude toetsenbord werkt via de gewone poort. Hij staat ook niet meer bij apparaatbeheer ertussen. Ik wil graag weer dat deze werkt. Ik heb al geprobeerd die nieuwe usb te deinstalleren en dan de computer opnieuw op te starten met mijn oude toetsenborde erin, maar dan krijg ik een error. Bij mijn systeeminformatie staat mijn oude toetsenbord er nog wel tussen, maar hoe activeer ik die weer? Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks lijkt te werken, want elke keer als ik mijn oude toetsenbord aansluit en die usb eruit haal, krijg ik een error... wie o wie kan mij helpen???? groetjes Nicole btw, ik heb windows xp
Link naar reactie
Zodra ik mijn toetsenbord, m'n gewone aansluit, krijg ik een error en kom ik de compu niet op, ik kan er alleen op komen door middel van die usb toetsenbord... Heb m al geprobeerd uit te schakelen en dan die normale erin doen, maar dan nog krijg ik een error... hij leest m gewoon niet en dat vind ik zeer irritant...
Link naar reactie
Ik heb dan de engelse versie van xp, en als ik bij me toetsenbord ben en dan eigenschappen doe, moet ik dus op roll back driver klikken??? al gedaan, maar dat werkt niet... ik krijg dan een scherm met dat ie me troubleshooter moet starten dan... maar daaraan heb ik niks... ik kom er gewoon niet uit.... hij leest geen enkel toetsenbord wat in die poort komt... hij leest alleen nog usb en alleen daarmee kom ik in de computer...
Link naar reactie
[quote:72246b6cff="Nicole20"]Antrix, wat bedoel je met pc/ at ps/2 toetsenbord??? dat staat er bij mij nl niet tussen... zie alleen HID toetsenbord of zoiets dergelijks staan bij me toetsenborden...[/quote:72246b6cff] PS/2 aansluiting dat is je gewone toetsenbord en bij apperaatbeheer staat hij er als pc/ at ps/2 toetsenbord. Ben even aan het zoeken geweest en dat HID toetsenbord is een usb toetsenbord die moet je uitschakelen of verwijderen in apperaatbeheer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...