anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Hallo, ik heb een probleem met mijn toetsenbord. Ik heb van de week een nieuw toetsenbord aangesloten op mijn computer, een usb toetsenbord. Ik vond mijn nieuwe toetsenbord niet zo lekker werken, dus wou ik mijn oude weer aansluiten. Nu is alleen het probleem dat die niet meer werkt.. Mijn oude toetsenbord werkt via de gewone poort. Hij staat ook niet meer bij apparaatbeheer ertussen. Ik wil graag weer dat deze werkt. Ik heb al geprobeerd die nieuwe usb te deinstalleren en dan de computer opnieuw op te starten met mijn oude toetsenborde erin, maar dan krijg ik een error. Bij mijn systeeminformatie staat mijn oude toetsenbord er nog wel tussen, maar hoe activeer ik die weer? Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks lijkt te werken, want elke keer als ik mijn oude toetsenbord aansluit en die usb eruit haal, krijg ik een error... wie o wie kan mij helpen???? groetjes Nicole btw, ik heb windows xp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Terug naar een herstelpunt waar de oude toetsenbord aangesloten was is een optie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb al geprobeerd om terug te gaan naar een herstelpunt, maar dat werkt ook niet... hij blijft nog steeds mijn toetsenbord niet pakken.. ik weet niet meer wat ik moet doen om het op te lossen... heb al van alles geprobeerd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 start/configuratiescherm/systeem/hardware/apperaatbeheer/toetsenborden/pc/at ps/2 toetsenbord/aktie/eigenschappen/systeemeigenschappen/stuurprogramma/vorig stuurprogramma. En probeer de usb toetsenbord in systeembeheer te verwijderen of uit te schakelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2005 Toetsenbord aangesloten op de juiste PS/2 aansluiting (de paarse)? Controleer ook of de PS/2 aansluiting in de Bios actief is. Ik neem aan dat je het USB toetsenbord niet aangesloten hebt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Zodra ik mijn toetsenbord, m'n gewone aansluit, krijg ik een error en kom ik de compu niet op, ik kan er alleen op komen door middel van die usb toetsenbord... Heb m al geprobeerd uit te schakelen en dan die normale erin doen, maar dan nog krijg ik een error... hij leest m gewoon niet en dat vind ik zeer irritant... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Hoe kom ik in me bios??? waar vind ik die?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Ik heb dan de engelse versie van xp, en als ik bij me toetsenbord ben en dan eigenschappen doe, moet ik dus op roll back driver klikken??? al gedaan, maar dat werkt niet... ik krijg dan een scherm met dat ie me troubleshooter moet starten dan... maar daaraan heb ik niks... ik kom er gewoon niet uit.... hij leest geen enkel toetsenbord wat in die poort komt... hij leest alleen nog usb en alleen daarmee kom ik in de computer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 Antrix, wat bedoel je met pc/ at ps/2 toetsenbord??? dat staat er bij mij nl niet tussen... zie alleen HID toetsenbord of zoiets dergelijks staan bij me toetsenborden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2005 [quote:72246b6cff="Nicole20"]Antrix, wat bedoel je met pc/ at ps/2 toetsenbord??? dat staat er bij mij nl niet tussen... zie alleen HID toetsenbord of zoiets dergelijks staan bij me toetsenborden...[/quote:72246b6cff] PS/2 aansluiting dat is je gewone toetsenbord en bij apperaatbeheer staat hij er als pc/ at ps/2 toetsenbord. Ben even aan het zoeken geweest en dat HID toetsenbord is een usb toetsenbord die moet je uitschakelen of verwijderen in apperaatbeheer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen