Ga naar inhoud

Toetsenbord driver niet gevonden


Aanbevolen berichten

beste forummers, Mijn zoon heeft een raar probleem. Zijn draadloos toetsenbord werkt sinds kort niet meer, een bedraad model op dezelfde poort en een model met USB aansluiting werken ook niet. Als ik de in apparaatbeheer kijk heb ik een geel uitroepteken en de melding dat de driver niet in het geheugen kan worden geladen. Als ik probeer om de drivers te bewerken of opnieuw te installerenkrijg ik de melding dat er geen betere driver beschikbaar is, (code 39). Bij het opstarten van het systeem reageert het wel op indrukken van bv F5 of F8. Wie kan mij helpen?. Bij voorbaat dank voor jullie reacties Frans
Link naar reactie
[quote:6c2b0fe621="f.meulbroek"]het type moederbord heb ik zo niet bij de hand. Het uitroepteken staat voor het toetsenbord. [/quote:6c2b0fe621] Om wat voor een merk toetsenbord gaat het? Heb je ook nog gecontroleerd of er info staat bij Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? Controleer ook nog Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Invoer >Toetsenbord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...