anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Delen Geplaatst: 26 maart 2005 beste forummers, Mijn zoon heeft een raar probleem. Zijn draadloos toetsenbord werkt sinds kort niet meer, een bedraad model op dezelfde poort en een model met USB aansluiting werken ook niet. Als ik de in apparaatbeheer kijk heb ik een geel uitroepteken en de melding dat de driver niet in het geheugen kan worden geladen. Als ik probeer om de drivers te bewerken of opnieuw te installerenkrijg ik de melding dat er geen betere driver beschikbaar is, (code 39). Bij het opstarten van het systeem reageert het wel op indrukken van bv F5 of F8. Wie kan mij helpen?. Bij voorbaat dank voor jullie reacties Frans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 Waar staat dat gele uitroep teken USBdevice of zo, meer informatie graag merk moederbord etc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 sorry heb reactieals pb gepost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 [quote:6deaeddf44="f.meulbroek"]sorry heb reactieals pb gepost[/quote:6deaeddf44] Ik heb geen pb gehad graag ontopic blijven :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 het type moederbord heb ik zo niet bij de hand. Het uitroepteken staat voor het toetsenbord. Het stomme is wel dat ik op BIOS niveau wel kan werken maar zodra Windows wordt opgestart functioneerd het niet meer. Dank je voor je reactie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 Als windows opstart worden de drivers geladen daarom is het een driver probleem volgens mij wat voor een os word er gebruikt en is het een nieuw toetsenbord ter vervanging van een oude graag meer gegevens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 os. windows xp pro toetsenbord OS2 met draad werkt niet toetsenbord draadloos met OS2 aansluiting werkt niet toetsenbord USB draadloos werkt niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 Als je terug gaat naar een goed werkende herstelpunt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 [quote:6c2b0fe621="f.meulbroek"]het type moederbord heb ik zo niet bij de hand. Het uitroepteken staat voor het toetsenbord. [/quote:6c2b0fe621] Om wat voor een merk toetsenbord gaat het? Heb je ook nog gecontroleerd of er info staat bij Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? Controleer ook nog Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Invoer >Toetsenbord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2005 dank jullie voor je reacties ik ga het zeker even proberen, maar niet meer vanavond, morgen is er weer een dag. groetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen