Ga naar inhoud

HP 200C printer


Aanbevolen berichten

Ik heb een HP 200C printer. Nu heb ik deze aangesloten op een Compaq P200 MMX, 160mb ram..... en draaiend op Windows 2000 Heb de NT4 drivers gedownload en geinstalleerd. Is allemaal goed gegaan. Als ik nu een pagina afdruk begint de printer te ratelen en doen. De lampjes beginnen te branden en er worden rare tekens afgedrukt op 1 pagina. Vervolgens komt er een pagina uit met Inkt cartrigde information. In deze printer zitten 3 kleuren cartridges en 1 zwarte. Als 1 van de kleuren leeg is moet ik volgens mij nog gewoon kunnen printen. Maar dat doet hij dus niet. Kan iemand mij verder helpen? PS. ik hoop dat ik duidelijk ben, anders hoor ik het wel.
Link naar reactie
[quote:e8de8c6034="rolla"]Ik heb een HP 200C printer. Nu heb ik deze aangesloten op een Compaq P200 MMX, 160mb ram..... en draaiend op Windows 2000 Heb de NT4 drivers gedownload en geinstalleerd. Is allemaal goed gegaan. Als ik nu een pagina afdruk begint de printer te ratelen en doen. De lampjes beginnen te branden en er worden rare tekens afgedrukt op 1 pagina. Vervolgens komt er een pagina uit met Inkt cartrigde information. In deze printer zitten 3 kleuren cartridges en 1 zwarte. Als 1 van de kleuren leeg is moet ik volgens mij nog gewoon kunnen printen. Maar dat doet hij dus niet. Kan iemand mij verder helpen? PS. ik hoop dat ik duidelijk ben, anders hoor ik het wel.[/quote:e8de8c6034] Moet je niet de Windows 2000 drivers hebben in plaats van de NT4 drivers ?
Link naar reactie
Van de 2000 drivers kon ik alleen een lite versie vinden op de hp site. Daarom heb ik de NT 4 drivers gedownload. Ik zal wel even in Win 2000 kijken of deze standaard drivers heeft voor mijn printer en anders download ik wel de lite bij HP. Voor alle duidelijkheid: [i:1c82794b52]Deze printer heb ik gekregen, omdat deze problemen gaf in ons bedrijfsnetwerk. Volgens onze systeembeheerder is deze naar de leverancier geweest. Die heeft hem gerepareerd, maar onze systeembeheerder kreeg hem niet werkend via een netgear printerserver.[/i:1c82794b52] Dus ik dacht misschien krijg ik hem thuis wel werkende. [/i]
Link naar reactie
Heb zonet weer wat geprobeerd af te drukken. Het volgende gebeurt er: -Hij pakt een vel papie uit de lade -Hij gooit het er uit zonder iets af te drukken -Het oranje lampje bij de "play" knop gaat branden -Hij pakt een nieuw vel papier en drukt de status van de inktcartridges af Als 1 van de kleurenpatronen, in dit geval magenta, leeg is, kan ik dan wat afdrukken of niet? Ik heb van de hp site een handleiding gedownload, maar zag het daarin niet 1-2-3 staan bij afdruk problemen. Alvast bedankt voor de reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...