anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Ik heb een HP 200C printer. Nu heb ik deze aangesloten op een Compaq P200 MMX, 160mb ram..... en draaiend op Windows 2000 Heb de NT4 drivers gedownload en geinstalleerd. Is allemaal goed gegaan. Als ik nu een pagina afdruk begint de printer te ratelen en doen. De lampjes beginnen te branden en er worden rare tekens afgedrukt op 1 pagina. Vervolgens komt er een pagina uit met Inkt cartrigde information. In deze printer zitten 3 kleuren cartridges en 1 zwarte. Als 1 van de kleuren leeg is moet ik volgens mij nog gewoon kunnen printen. Maar dat doet hij dus niet. Kan iemand mij verder helpen? PS. ik hoop dat ik duidelijk ben, anders hoor ik het wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 [quote:e8de8c6034="rolla"]Ik heb een HP 200C printer. Nu heb ik deze aangesloten op een Compaq P200 MMX, 160mb ram..... en draaiend op Windows 2000 Heb de NT4 drivers gedownload en geinstalleerd. Is allemaal goed gegaan. Als ik nu een pagina afdruk begint de printer te ratelen en doen. De lampjes beginnen te branden en er worden rare tekens afgedrukt op 1 pagina. Vervolgens komt er een pagina uit met Inkt cartrigde information. In deze printer zitten 3 kleuren cartridges en 1 zwarte. Als 1 van de kleuren leeg is moet ik volgens mij nog gewoon kunnen printen. Maar dat doet hij dus niet. Kan iemand mij verder helpen? PS. ik hoop dat ik duidelijk ben, anders hoor ik het wel.[/quote:e8de8c6034] Moet je niet de Windows 2000 drivers hebben in plaats van de NT4 drivers ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Van de 2000 drivers kon ik alleen een lite versie vinden op de hp site. Daarom heb ik de NT 4 drivers gedownload. Ik zal wel even in Win 2000 kijken of deze standaard drivers heeft voor mijn printer en anders download ik wel de lite bij HP. Voor alle duidelijkheid: [i:1c82794b52]Deze printer heb ik gekregen, omdat deze problemen gaf in ons bedrijfsnetwerk. Volgens onze systeembeheerder is deze naar de leverancier geweest. Die heeft hem gerepareerd, maar onze systeembeheerder kreeg hem niet werkend via een netgear printerserver.[/i:1c82794b52] Dus ik dacht misschien krijg ik hem thuis wel werkende. [/i] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Als ik een testpagina afdruk in Windows dan drukt hij maar een klein stukje van de testpagina af en daarna beginnen alle lampjes te flikkeren (disco). Als die NT drivers niet compatible zijn met Win 2000 dan had ik toch een melding moeten krijgen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 bij de printer zit toch een cdrom bij . maar als je win 2000 gebruikt heb je geen drivers nodig . net zo als onder os xp. hp 2000c pro series. cdrom win3.1 95 and nt 4.0 version2.2 dat is de cdrom. ik heb ook die printer staan maar niet aangesloten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2005 Heb zonet weer wat geprobeerd af te drukken. Het volgende gebeurt er: -Hij pakt een vel papie uit de lade -Hij gooit het er uit zonder iets af te drukken -Het oranje lampje bij de "play" knop gaat branden -Hij pakt een nieuw vel papier en drukt de status van de inktcartridges af Als 1 van de kleurenpatronen, in dit geval magenta, leeg is, kan ik dan wat afdrukken of niet? Ik heb van de hp site een handleiding gedownload, maar zag het daarin niet 1-2-3 staan bij afdruk problemen. Alvast bedankt voor de reactie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen