Ga naar inhoud

Kan niet defragmenteren c.q. harde schijf controleren


Aanbevolen berichten

Ik wilde eens wat 'housekeeping' doen. O.a. harde schijf defragmenteren. Om - inmiddels vergeten reden - moest eerst de harde schijf gecontroleerd worden zei het defragmentatieprogramma. Daarbij kom ik in een loop. Het vindt [i:aceede4ae8]De map C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{CCA130AA-AB4D-4629-9EE6-C7F9E057459D}\Microsoft\Outlook Express bevat onjuiste gegevens over cleanup.log.[/i:aceede4ae8] [b:aceede4ae8]Repareren[/b:aceede4ae8] helpt blijkbaar niet want na hervatting krijg ik dezelfde melding. Ook de optie [b:aceede4ae8]Negeren en doorgaan[/b:aceede4ae8] lost niets op; steeds stuitert het programma op deze onvolkomenheid. Wat kan ik hieraan doen om toch de rest te controleren etc. Volgens mij is het betreffende bestand mijn gehele OutlookExpress en ben ik te huiverig om dit te verwijderen want hoe moet ik dan weer verder (eigenlijk opnieuw beginnen zonder de historie kwijt te zijn)?
Link naar reactie
[b:d67da8b440]Bedankt voor de tips.[/b:d67da8b440] Ik verwachtte geen virus (en dat bleek ook zo). Ik heb alle bestanden waar direct of indirect problemen mee waren via verkenner deleted (waren geen van alle belangrijk: .logs e.d.) en kwam zo stapje voor stapje vooruit. Inmiddels is de gehele schijf gecontroleerd en nadien gedefragmenteerd en kan ik er nu weer een tijdje tegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...