anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Ik wilde eens wat 'housekeeping' doen. O.a. harde schijf defragmenteren. Om - inmiddels vergeten reden - moest eerst de harde schijf gecontroleerd worden zei het defragmentatieprogramma. Daarbij kom ik in een loop. Het vindt [i:aceede4ae8]De map C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{CCA130AA-AB4D-4629-9EE6-C7F9E057459D}\Microsoft\Outlook Express bevat onjuiste gegevens over cleanup.log.[/i:aceede4ae8] [b:aceede4ae8]Repareren[/b:aceede4ae8] helpt blijkbaar niet want na hervatting krijg ik dezelfde melding. Ook de optie [b:aceede4ae8]Negeren en doorgaan[/b:aceede4ae8] lost niets op; steeds stuitert het programma op deze onvolkomenheid. Wat kan ik hieraan doen om toch de rest te controleren etc. Volgens mij is het betreffende bestand mijn gehele OutlookExpress en ben ik te huiverig om dit te verwijderen want hoe moet ik dan weer verder (eigenlijk opnieuw beginnen zonder de historie kwijt te zijn)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 kan je het bestand nbiet op een floppy zetten ofzo (of branden), en dan pas weghalen, dan heb je 'm altijd nog! Probeer ook eens wat virusscanners, zoals NOD32 ofzo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Probeer het hier eens mee http://www.geocities.com/coolvicki7/SpeeDefrag.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 [b:d67da8b440]Bedankt voor de tips.[/b:d67da8b440] Ik verwachtte geen virus (en dat bleek ook zo). Ik heb alle bestanden waar direct of indirect problemen mee waren via verkenner deleted (waren geen van alle belangrijk: .logs e.d.) en kwam zo stapje voor stapje vooruit. Inmiddels is de gehele schijf gecontroleerd en nadien gedefragmenteerd en kan ik er nu weer een tijdje tegen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen