Ga naar inhoud

muziek van pc op dvd speler?


Aanbevolen berichten

Nou, dan heb ik blijkbaar geen doorsnee (Yamaha)geluidskaart. Er zijn twee uitgangen bij mij. 1e speakers (versterkt ) en 2e line (niet versterkt). En dan nog een bosje andere uiteraard maar die doen in deze discussie niet mee. En dat voorkomt dus ook dat oversturen waar jij (overigens terecht) voor waarschuwt als een versterker aan een reeds versterkte uitgang wordt gehangen. Jim
Link naar reactie
[quote:e3633784cc="Bosje"]eens : het enige probleem wat je nog zou kunnen tegekomen is dat je tegen een aardlus aanloopt, maar daar is weer een oplossing voor. Gewoon aansluiten en luisteren.[/quote:e3633784cc] De aardlus dus. leg dit probleem voor bij de betere electronica zaak voor (dus geen dixons) en je moet een soort kabeltje kopen met een condensator erin. Kan zijn dat je het tweemaal moet doen, omdat je aardlus en of door de FM en TV ontstaat. Wat is een aardlus : met google zoeken, zo technisch ben ik ook niet. [b:e3633784cc]Juist Ja, waarom gaf ik aan dat je tegen de aardlus aan kon lopen, ik heb [/b:e3633784cc]het ook gehad en via dit forum opgelost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...