anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Delen Geplaatst: 28 februari 2005 hoe laat ik de muziek van mijn pc uit de speakers van mijn home cinema komen? kabels, kaarten, programma's wat heb ik nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 [quote:c3a4de3f81="200sx Driver"]hoe laat ik de muziek van mijn pc uit de speakers van mijn home cinema komen? kabels, kaarten, programma's wat heb ik nodig?[/quote:c3a4de3f81]Euhm, gewoon een interlink? Dus kabel van je computer (3.5 mm jack, of meerdere natuurlijk :P) naar je dvd-spelert. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 eens : het enige probleem wat je nog zou kunnen tegekomen is dat je tegen een aardlus aanloopt, maar daar is weer een oplossing voor. Gewoon aansluiten en luisteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Muziek is gewoon 2-kanaals, tenzij het zo'n muziek-dvd betreft. Kijk ff of je home cinema set 2 x tulp (rood/wit) heeft en koop zo'n 3.5mm stereo jack naar 2 x tulp, al te krijgen vanaf een eurotje of 2 (hangt een beetje van de lengte van het kabeltje af). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 ah, en dan neem ikgewoon het gat war nu mijn pc speakers op aangsloten zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Nou, meestal heeft de geluidskaart een speaker- en een line-uitgang en die laatste zou je moeten hebben want achter de speaker-uitgang zit een versterker op de geluidskaart en ervan uitgaande dat je Home Cinemaset eigen versterkers heeft is dat niet de bedoeling natuurlijk. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Huh?? Als ik me niet vergis heeft de doorsnee geluidskaart twee INgangen ( line en micro) en 1 UITgang ( speakers cq koptelefoon cq versterker ) Maar goed je kunt gewoon dat gat nemen waar je nu je PC speakers ingeplugged hebt hoor Zet dan niet t volume van je PC helemaal open anders overstuur je de handel suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 volgens mij zit de versterker iid in de subwoofer van mijn pc speaker systeem. ik zal eens even zo een kabeltje gaan halen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 Nou, dan heb ik blijkbaar geen doorsnee (Yamaha)geluidskaart. Er zijn twee uitgangen bij mij. 1e speakers (versterkt ) en 2e line (niet versterkt). En dan nog een bosje andere uiteraard maar die doen in deze discussie niet mee. En dat voorkomt dus ook dat oversturen waar jij (overigens terecht) voor waarschuwt als een versterker aan een reeds versterkte uitgang wordt gehangen. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 kabeltje gekocht, boel aangesloten... geluid van pc komt nu door speakers van home cinema, maar het geluid wordt vergezeld van een enorme irritante brom... wat is dit nu weer en hoe haal ik het weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 [quote:e3633784cc="Bosje"]eens : het enige probleem wat je nog zou kunnen tegekomen is dat je tegen een aardlus aanloopt, maar daar is weer een oplossing voor. Gewoon aansluiten en luisteren.[/quote:e3633784cc] De aardlus dus. leg dit probleem voor bij de betere electronica zaak voor (dus geen dixons) en je moet een soort kabeltje kopen met een condensator erin. Kan zijn dat je het tweemaal moet doen, omdat je aardlus en of door de FM en TV ontstaat. Wat is een aardlus : met google zoeken, zo technisch ben ik ook niet. [b:e3633784cc]Juist Ja, waarom gaf ik aan dat je tegen de aardlus aan kon lopen, ik heb [/b:e3633784cc]het ook gehad en via dit forum opgelost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2005 ene ground loop isolator van 11 euro heeft alle problemen opgelost :) bromvrije muziek :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen