Ga naar inhoud

Toetsenbord even defect


Aanbevolen berichten

Hallo, Na vandaag een hele dag op het toetsenbord gerammeld te hebben, heeft iemand anders even 20 min gekaart op de computer en deze daarna op slaapstand gezet. Toen ik de pc uit zijn slaap wekte merkte ik dat het het toetsenbord het niet meer deed. In het logboek stond dat er iets fout was gegaan in het systeem. Na 2x herstarten doet het toetsenbord het nu weer :o Waar kan dit aan liggen? Aan dat kaarten of verkeerd op slaapstand gezet of ..... zou dit graag weten om het in de toekomst te voorkomen!
Link naar reactie
[quote:aef699b473="Gouranga"]Toen ik de pc uit zijn slaap wekte merkte ik dat het het toetsenbord het niet meer deed. In het logboek stond dat er iets fout was gegaan in het systeem. Na 2x herstarten doet het toetsenbord het nu weer [/quote:aef699b473] Om wat voor een toetsenbord gaat het, en is deze aangesloten op de pc via PS/2 of USB? Ik heb het hier ook wel eens dat mijn Microsoft toetsenbord die aangesloten is via PS/2 niet meer werkt. Alleen moet ik de pc eerst weer uitzetten, en weer aan om mijn toetsenbord weer te laten werken. Dit probleem zou aan het toetsenbord kunnen liggen. Zou je het kunnen proberen met een ander toetsenbord?
Link naar reactie
Dan zou je [url=http://www.techspot.com/vb/archive/index/t-2283.html]deze discussie[/url] kunnen lezen, en daarna aanvullende hardware gegevens posten. En ook welk besturingssysteem je gebruikt. Indien Windows 2000/XP. Welk Service Pack? Is dat toetsenbord probleem consequent? Dus gebeurd dit iedere keer als de pc in de slaapstand is geweest? Heb je het uitzetten van de stroom besparing in de BIOS al geprobeerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...