anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Hallo, Na vandaag een hele dag op het toetsenbord gerammeld te hebben, heeft iemand anders even 20 min gekaart op de computer en deze daarna op slaapstand gezet. Toen ik de pc uit zijn slaap wekte merkte ik dat het het toetsenbord het niet meer deed. In het logboek stond dat er iets fout was gegaan in het systeem. Na 2x herstarten doet het toetsenbord het nu weer :o Waar kan dit aan liggen? Aan dat kaarten of verkeerd op slaapstand gezet of ..... zou dit graag weten om het in de toekomst te voorkomen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 [quote:aef699b473="Gouranga"]Toen ik de pc uit zijn slaap wekte merkte ik dat het het toetsenbord het niet meer deed. In het logboek stond dat er iets fout was gegaan in het systeem. Na 2x herstarten doet het toetsenbord het nu weer [/quote:aef699b473] Om wat voor een toetsenbord gaat het, en is deze aangesloten op de pc via PS/2 of USB? Ik heb het hier ook wel eens dat mijn Microsoft toetsenbord die aangesloten is via PS/2 niet meer werkt. Alleen moet ik de pc eerst weer uitzetten, en weer aan om mijn toetsenbord weer te laten werken. Dit probleem zou aan het toetsenbord kunnen liggen. Zou je het kunnen proberen met een ander toetsenbord? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Het is een microsoft toetsenbord, en het zit via een kabel achter op de pc aangesloten. Ik heb helaas geen ander toetsenbord binnen handbereik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Dan zou je [url=http://www.techspot.com/vb/archive/index/t-2283.html]deze discussie[/url] kunnen lezen, en daarna aanvullende hardware gegevens posten. En ook welk besturingssysteem je gebruikt. Indien Windows 2000/XP. Welk Service Pack? Is dat toetsenbord probleem consequent? Dus gebeurd dit iedere keer als de pc in de slaapstand is geweest? Heb je het uitzetten van de stroom besparing in de BIOS al geprobeerd? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen