Ga naar inhoud

XP heeft weer eens problemen met mijn MP3 speler


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Was het eerst mijn bluetooth-gebeuren wat er mee kapte met XP sp2, heb ik nu weer problemen met mijn mp3-spelertje. Het betreft een MPMAN F55 (jaar of 1,5 oud). Hij wordt na installatie van zijn (nieuwste) drivers keurig herkend, maar tijdens het overzetten van het eerste nummer al, raakt hij de verbinding kwijt. Hiervoor gebruik ik het bijbehorende (ook nieuw gedownload) programma voor deze speler. Is XP (sp2?) hier de boosdoener, of heeft de fabrikant (nog) geen goede drivers? Met Windows 2000 werkt alles naar behoren. Ik heb redelijk veel ervaring met windows en installaties, maar hier kom ik niet uit. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn. Ik zoek dus een oplossing voor dit probleem met XP, ook voor anderen. Zelf gebruik ik gewoon zolang W2k. Bedankt voor het meedenken, ROB
Link naar reactie
[quote:1f02913be9="Rob V"]Bedankt voor de tip, maar deze drivers heb ik geprobeerd. Althans, die voor de F55. De andere werken zowiezo niet neem ik aan.[/quote:1f02913be9] Ja zeker dat is alleen driver F55 voor jouw, maar denk voor andere mensen met andere typen, van deze soort, hoeven ze alleen even op deze site te kijken voor hun type en driver, dacht wel zo handig! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...