Ga naar inhoud

ScanPrisa 640P probleem


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb een Acer ScanPrisa 640P flatbed scanner die ik in combinatie met Windows ME (op een vorige computer) altijd met volle tevredenheid gebruikte. Inmiddels heb ik een nieuwe PC (een P4 3.2 gHz met 512 MB intern) met Windows XP Home Edition. Soms (niet altijd, maar vaak genoeg om me mateloos te irriteren) blijft de scanner halverwege het scannen "hangen". Het groene lampje begint te knipperen, en de bewegende module in de scanner staat stil. Ik kan de boel alleen weer normaal krijgen door de aan/uit-knop te gebruiken, en ik kan weer helemaal opnieuw beginnen. Bij mijn weten gebruik ik de laatste drivers (MiraScan 3.42). Op een ander forum were een IRQ-probleem gesuggereerd, maar een afdoend antwoord heb ik nog niet kunnen krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dit voor eens en altijd op kan lossen. Voor de volledigheid: De scanner is aangesloten op de parallelle poort. Vroeger (dwz voordat ik een USB printer begon te gebruiken) werd de printer op de scanner aangesloten. Dit heeft altijd probleemloos gewerkt. Bij voorbaat dank! :D Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...