Ga naar inhoud

fat 32 en nfts


Aanbevolen berichten

hoi ik heb een nieuwe harde schijf erbij gekocht een wd 80 gig en heb van deze schijf een nfts partitie gemaakt in zij geheel. nu mijn vraag mij eerste schijf een 40 gig is in 4 partities opgedeeld c,d,e,f maar ide hebben allemaal in fat 32 opgedeeld kan dit onderling tussen de bijde schijfen problemen geven of maakt dat nix uit dat de ene fat32 is en de ander nfts. oja op mijn oude schijf dus de fat32 zit de windows xp pro geinstalleerd die nieuwe schijf heb ik dus alleen maar nodig als opslag. b.v.d andre uut grunnnnnn
Link naar reactie
maakt niks uit. Alleen als je via een dos floppy (memory key) boot dan kan je de ntfs niet benaderen. Wil je dat dan moet je op de bootflop NTFSDOS zetten en uitvoeren. (zoeken met google dan vindt je ntfsdos). Als je snelheid wil, zou ik wanneer je tijd hebt XP op de 80 gig zetten, gaat veel sneller vooral als het de WD is met 8mb cache.
Link naar reactie
[quote:124336a088="stronger"]he bedankt voor het snelle andwoord daar heb ik tenminste wat aan en nee het de caviar met 2mb cache[/quote:124336a088] Als je tijd hebt, toch omzetten, die 80gb (2mb) is zeker sneller dan de 40 Gig. Het zal wat prettiger werken met je pgms op de 80gig. Niet dat alles 2 keer zo snel gaat gaan hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...