Ga naar inhoud

nieuwe printer


Aanbevolen berichten

Ik heb hier sinds de HCC dagen een Canon Pixma I3000 staan, ter vervanging van een HP 840c. Ben er zeer tevreden mee, maakt goede en snelle afdrukken. Heeft ook de mogelijkheid om cd's en dvd's te bedrukken. Maar het belangrijkste item voor mij was de gescheiden inktpatronen. Ook navullen is geen probleem, heb ik afgelopen week voor de eerste keer gedaan. Koop nooit geen Lexmark, slechte afdrukken en dure inktpatronen. En Epson is ook niet mijn favoriet. Dus blijft over HP en Canon.
Link naar reactie
Een 'echte' maar dan ook 'echte' aanrader en tja... dat vind ik persoonlijk niet te duur voor wat ie kan en hoe die omgaat met inkt... is de Canon IP5000 die we voor ongeveer 150,-- EUR hebben aangeschaft. Ben ervan overtuigd dat veel mensen het een hele mooie printer vinden ook (toch wel beetje design) maar ook nog met zeer veel mogelijkheden. Ikzelf heb HP gekocht maar heb daar nu spijt van. Maar toen was die IP5000 er nog niet. En let wel... bij berekeningen, is vaak een goedkope printer binnen het jaar, vaak een dure... En bij aanschaf van een iets duurdere, blijkt na 1 jaar printen dat dat mischien wel 2 tot 3x besparingen opleverde... Ik meen ook dat Comp.Totaal daar een artikel over gewijd had.
Link naar reactie
Ik zou idd ook zeker voor een Canon gaan. Zijn lekker vlot en de inkt is niet duur. Ook gescheiden inkttanks is erg aan te raden. Zo vervang je alleen de kleur die echt op is. Zelf heb ik de Canon i560. Echt geweldig ding. Toen ik hem kocht was de Pixma serie er nog niet, maar ik ben er erg tevreden over. Voor mij zelfs geen HP meer, ook al kunnen die er ook redelijk mee door :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...