Ga naar inhoud

Hoeveelheid Mb's?


Aanbevolen berichten

De reden van de vraag: Volkomen legaal(!) maak ik wel eens een kopietje van data die iemand op een CD'tje heeft staan. Bij elkaar gegrabbelde freeware o.i.d. Ik wil graag weten in zo'n geval of ik "veilig" een kopietje kan maken, of dat ik eerst een selectie moet gaan maken omdat ik niet zeker weet of alles er op kan..... Als ik een bestand (een .doc, een .jpg, you name it) op m'n systeem heb staan waarvan ik iemand een kopietje wil geven, dan kijk ik ook eerst of ik 'm werkelijk op een flop kwijt kan voordat ik 'm daar naar toe schrijf... Maar om bij de vraag te blijven: ik mag er dus vanuit gaan dat ik zeker zo'n 680 Mb op die schijf kan branden....(?)
Link naar reactie
[quote:ce4e646c62="Obi-wan-kenobi"][quote:ce4e646c62="lion"] Maar om bij de vraag te blijven: ik mag er dus vanuit gaan dat ik zeker zo'n 680 Mb op die schijf kan branden....(?) [/quote:ce4e646c62] Ik denk wel zeker zo'n 699.99MB, afgerond op 2 decimalen. :lol: Enne, als het toch niet helemaal erop past, krijg je bij het branden een mooie foutmelding.[/quote:ce4e646c62] OK.... Maar die foutmelding komt (neem ik aan) pas op 't moment dat-ie bijna aan het eind van het proces is en niet voordat het begint.... 't Enige waar ik "bang" voor ben is het feit dat ik niet weet wat er gebeurt als je meer zou gaan branden dan mogelijk is, op een oudere brander die niet geschikt is voor overburnen...... Kan dit de voortijdige dood van die brander tot gevolg hebben of is dat een broodje aap verhaal??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...