Ga naar inhoud

radioantenne op pc


Aanbevolen berichten

Ik wil over een paar maanden in me auto een pc zetten die ik dan kan bedienen vanuit het dashboard, de pc komt achterin de auto te staan. Nu is mijn vraag kan je op ene pc in een auto de radioantenne aansluiten want anders moet ik alleen voor de radio een speler gaan kopen terwijl ik die juist niet wil hebben, want op de plaats vand e radiop moet het beeldscherm komen. alvast bedankt roel
Link naar reactie
ik wil hem achterin de auto hangen in rubbers, zodat hij geen last heeft van schokken. Het is voornamelijk de bedoeling dat er mp3's en films afgespeeld worden, en ook om te kunnen werken in de file. Hij komt dan achterin me kofferbak onder het gedeelte met me 2 versterkers en 2 subwoofers. Het beeldscherm komt in het dashboard (7''beeldscherm), maar het dient ook gelijk als vervanger voor de radio vandaar dat ik vraag of er een vervanger is voor de gewone radioantenne
Link naar reactie
ja dat is wel makkelijker, maar ik vind het veel leuker om te knutselen. In principe is het ook mogelijk dus. Een laptop kan wel alleen is niet zo handig want dat beeldscherm is te groot om in te kunnen bouwen. Alleen hoe kan ik met de kabel van de monitor het beste voorin komen? of anders gzegd, wat is de beste kabel om het minste kwaliteitsverlies te hebben? en is het slim om 2 beeldschermen te gebruiken 1 voor voorin en 1 voor achterin?
Link naar reactie
Stond volgens mij een artikel overin in de PCM, je zou ipv een hdd ook een geheugenkaart kunnen nemen van 2-4 GB Die zijn wel shokproof. Verder lijkt mij een Via Epia-N wel een leuk bordje+Proc. Met evt. een externe usb-tvkaart waar je ook radio op kunt ontvangen. Op gathering.tweakers.net is hier trouwens ook een behoorlijk groot topic aan gewijd, misschien kan je hier nog leuek ideeen opdoen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...