Ga naar inhoud

USB modem werkt niet op Windows XP SP2


Aanbevolen berichten

Ik help een vriend met een zojuist aangeschafte nieuwe PC. Ik krijg de USB modem niet aan de gang. Ericsson HM121dp. Het KPN installatieprogramma geeft herhaaldelijk aan dat er een fout opgetreden is bij de installatie, en geeft het advies de installatie ongedaan te maken en het vervolgens opnieuw te proberen. Wat ik ook doe ik blijf dit bericht krijgen. KPN support gebeld die het advies gaf de nieuwste driver van het internet te halen. Zelfde resultaat. KPN adviseert nu om een nader Ethernet modem te kopen!! Ericsson USB modem is 14 mnd oud. Kan iemand helpen
Link naar reactie
Ik heb hier dezelfde modem, en bij mij gaat 'ie uitstekend onder SP2! Ik heb niet eens een nieuwe driver hoeven te downloaden om het zaakje aan de gang te krijgen, ging gewoon als een speer. Je moet het wel in de juiste volgorde doen: Eerst de software installeren en daarna, als de computer het zegt, de USB stekker in je computer doen. Als het daarna nog niet werkt dan moet het aan andere zaken liggen. Je zegt dat er een fout is opgetreden tijdens de installatie. Is de cd met de drivers niet beschadigd? En je moet de modem ook niet op een USB hub aansluiten hoor, dat lusten deze modems niet. Gewoon op een vrije USB poort zetten. Wat is de fout precies, die je opgeeft? Groetjes van Jan Willem, en ik hoor het graag van je!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...