Ga naar inhoud

USB apparaat houdt opstarten tegen


Aanbevolen berichten

AMD2400+ / ASUS A7V8X-X / 1024 MEM / MAXTOR 80 GB Schone WIN XP Pro installatie direct gevolgd door SP2. Werkt volledig naar behoren, fijn hoor.... Alleen, toen ik USB apparaat erin deed na installeren software, bleef Windows hangen bij het scherm met WIndows XP en de blauwe balkjes. Heb het weer geprobeerd zonder USB apparaat en de compunter start weer gewoon op.... ?? USB apparaat is webcam, of card reader. Alle USB poorten gebruikt, maar blijft hetzelfde. Als Win opgestart is en ik doe de webcam er dan in, werkt deze naar behoren ! Heeft iemand enig idee ? [size=18:37c2cba81b][color=red:37c2cba81b]PLS HELP ! [/color:37c2cba81b][/size:37c2cba81b] :o
Link naar reactie
het kan iets te maken hebben met de spanning die het usb-apparaat op dat moment trekt. ik had een gelijk pobleem met een usb-modem; is opgelost door een hub met eigen powervoorziening à nog geen 15 €. kennelijk had je voor de herinstallatie (toen ook al sp2?) geen last. heb je goed nagegaan of je de nieuwste mobo-drivers (die ook de usb-aanslturing horen te regelen) had?
Link naar reactie
[quote:28ddaa0d42="derkdejong"]het kan iets te maken hebben met de spanning die het usb-apparaat op dat moment trekt. ik had een gelijk pobleem met een usb-modem; is opgelost door een hub met eigen powervoorziening à nog geen 15 €. kennelijk had je voor de herinstallatie (toen ook al sp2?) geen last. heb je goed nagegaan of je de nieuwste mobo-drivers (die ook de usb-aanslturing horen te regelen) had?[/quote:28ddaa0d42] Zit echt wat in wat je zegt ! Ik ga het proberen met een hub. Zat toch ook al een beetje in die richting te denken, want zonder ging het gewoon goed. Drivers had ik ook allemaal nieuw geinstalleerd, dus dat moet goed zijn. THNX !! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...