Ga naar inhoud

Nieuwe HD kopen // Welke kan er bij mij in?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil een nieuwe hd kopen, maar weet niet welke ik moet kopen, heb er niet zoveel verstand van. Dus ik maar een paar foto's van mijn pc gemaakt: http://members.home.nl/kranendijk/pc/ Zelf zat ik te denk aan deze: http://www.tweakers.net/pricewatch/96808 Alleen weet ik dus niet of ik die moet hebben. Please help me welke er bij mij in kan.
Link naar reactie
Over het algemeen zit er niet veel verschil tussen de verschillende merken hardeschijven, er is een merk (weet ff niet meer welke) die er aardig om bekend staat dat de schijven stiller zijn dan de andere en er zijn merken die misschien net ff wat sneller zijn dan andere. Voor de rest is het vaak een voorkeur, de ene zegt maxtor terwijl een ander juist maxtor nix vind en western digital wil en andersom. Misschien kan je even op google zoeken naar reviews van die hardeschijf?
Link naar reactie
[quote:4b537a7762="R-bin"]... er is een merk (weet ff niet meer welke) die er aardig om bekend staat dat de schijven stiller zijn dan de andere en ...[/quote:4b537a7762] Volgens mij staat Seagate daarmee bekend (heb persoonlijk erg goede ervaringen met Seagate). Verder zijn volgens een aantal [2] reviews ( tijdje terug, nu zijn bijna alle reviews s-ata) de Samsung hardeschijven van 120 en 160 GB iets beter dan de rest. Let in iedergeval op dat je een model met 8MB cache neemt en niet een model met 2MB, verder zijn de verschillen marginaal (lees, verschillen door vervuilingen in windows en spyware etc. zijn veel groter dan de prestaties van de schijf, zeker als het OS op een andere schijf staat).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...