Ga naar inhoud

Nieuwe harde schijf installeren, incl. format/part. en W98


Aanbevolen berichten

Hoi, net te laat, ben al begonnen, maar toch interessant! Bij het partitioneren kreeg ik eerst 10Gb te zien terwijl de schijf 80 Gb is; in de volgende stappen wordt het totaal toch 80 Gb, maar heb ik niet de indeling die ik wil. Dat lukt denk ik niet meer met partitioneren al vond ik bij SchoonePC wel een opmerking dat dat zou kunnen. Is dat nog zo, voor formatteren of moet ik later aanpassen met Partition Magic? En verder had ik geen format op de PM-diskettes en de W98-opstartdiskette; die heb ik maar een nieuwe aangemaakt vanaf bootdisk.com; morgen verder. Peter.
Link naar reactie
misschien een omweg maar als je nog ergens een (desnoods kapotte) maxtor hebt liggen en even aankoppelt kun je met maxblast (site van maxtor) elke hd zo inrichten als je wilt, zeer simpel en effectief, en nog nooit niet gelukt! ook bij w98 en groetere schijven! (maxblast werkt alleen als je op zijn minst één maxtor in het systeem hebt; ik heb speciaal daarvoor een kapotte bewaard...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...