Ga naar inhoud

Digitale camera te oud?


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een digitale camera van Philips (ESP 60 volgens mij) en als ik de software wil installeren zegt hij: 16 bits Windows subsysteem C:\Windows\System32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MSNDOS en Microsoft Windows Toepassingen. Kies sluiten om de toepassing te sluiten. Mijn pc is een 64-bits processor, en als je vraagt waarom een 64 bits, nou dan kan ik je zeggen: dit werd me aangeraden bij de aankoop van deze pc (3 maanden geleden) Hoe kan ik dit toch oplossen? Want ik zou het heel lullig vinden als mijn PC te goed is voor deze camera... :x
Link naar reactie
Wat Jan zei: Kan het zijn dat in je foutmelding ook "autoexec.nt" voorkomt? Dan is dat bestand waarschijnlijk niet (meer) in orde. Je kunt het herstellen door het exemplaar van c:\windows\repair te copiëren naar c:\windows\system32 (en het exemplaar dat daar staat dus te laten overschrijven). Ik ga er van uit dat je windows XP hebt Dat heb ik gedaan, maar dat exemplaar werd niet overschreven in System32, omdat er daar geen stond.. Maar............ dan doet hij het wel :D Bedankt mensen!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...