anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Ik heb hier een digitale camera van Philips (ESP 60 volgens mij) en als ik de software wil installeren zegt hij: 16 bits Windows subsysteem C:\Windows\System32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MSNDOS en Microsoft Windows Toepassingen. Kies sluiten om de toepassing te sluiten. Mijn pc is een 64-bits processor, en als je vraagt waarom een 64 bits, nou dan kan ik je zeggen: dit werd me aangeraden bij de aankoop van deze pc (3 maanden geleden) Hoe kan ik dit toch oplossen? Want ik zou het heel lullig vinden als mijn PC te goed is voor deze camera... :x Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Je zou de compatibiliteits modus kunnen proberen. Rechts klikken op het uitvoerbare bestand en kiezen voor eigenschappen. Dan tabblad Compatibiliteit. (Er van uit gaande dat je Windows XP gebruikt) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Of je kijkt met Google, zoek op "16 Bits Windows Sub Systeem" op de Microsoft support staat er ook wel wat over. In een ander topic al beantwoord! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 @JBS: Nee, ook dan flikt ie me weer precies hetzelfde.. @brandsrus: op het eerste gezicht vind ik daar niet echt iets relevants.. Sorry, maar bedankt! Iemand nog tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 [quote:6638c81917="brandsrus"]In een ander topic al beantwoord![/quote:6638c81917] Om precies te zijn: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=135797 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Wat Jan zei: Kan het zijn dat in je foutmelding ook "autoexec.nt" voorkomt? Dan is dat bestand waarschijnlijk niet (meer) in orde. Je kunt het herstellen door het exemplaar van c:\windows\repair te copiëren naar c:\windows\system32 (en het exemplaar dat daar staat dus te laten overschrijven). Ik ga er van uit dat je windows XP hebt Dat heb ik gedaan, maar dat exemplaar werd niet overschreven in System32, omdat er daar geen stond.. Maar............ dan doet hij het wel :D Bedankt mensen!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen