Ga naar inhoud

ddram geheugen.


Aanbevolen berichten

het is een 2dehands pc... dus ik heb nu net een mailtje gestuurd met vragen (wat voor chipset, wat voor hdd etc). dus ik hoop gauw antwoord te krijgen :lol: specs wat hij op internet had staan: athlon xp 3200+ 256 mb ram 80 gig video/audio onboard de pc is 4 maand oud, zou er dan wel pc3200 in kunnen? want ik denk niet dat het toen zo'n hele snelle pc is geweest. ik dacht er dan aan een 9600xt met 256 mb te kopen... heeft iemand hier die kaart? en hoe bevalt hij?
Link naar reactie
maar volgens mij verschilt dat per merk.....dit was degene die ik op het oog had. en ik heb hem vergeleken met andere 9600xt's met 128 en dan is deze toch veel sneller: vooral dit Engine kloksnelheid : 500 MHz Geheugen kloksnelheid : 650 MHz RAMDAC : 400 MHz Merk : Sapphire Type : ATLANTIS RADEON 9600XT Grafische engine : ATi Radeon 9600 XT Geheugen : 256 MB Type geheugen : DDR Engine kloksnelheid : 500 MHz Geheugen kloksnelheid : 650 MHz RAMDAC : 400 MHz Bus standaard : AGP 8X VGA-output : 15-pin D-sub TV-output : S-video Video-input : DVI-output : Ja 2e VGA-output : Ja, met bijgeleverde adapter 2e DVI-output : TV-tuner : Uitvoering : Retail ik denkd at ik deze kaart dan ophaal!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...