anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Delen Geplaatst: 4 januari 2005 ik ga (waarschijnlijk) een computer kopen en daar past ddr400 geheugen in. kan ik daar ook ddr333 geheugen instoppen? ik heb namelijk nog een 256 mb reepje liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 Het past er wel in. Of het verstandig is om sneller geheugen te combineren met langzamer geheugen hangt van de rest van het systeem af. Kun je daar meer over vertellen: Moederbord, processor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 ja dat kan. omdat geheugen downwards compatible is, maar upwards niet... :wink: ongeveer hetzelfde als wat Obi-wan-kenobi zei Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 het is een 2dehands pc... dus ik heb nu net een mailtje gestuurd met vragen (wat voor chipset, wat voor hdd etc). dus ik hoop gauw antwoord te krijgen :lol: specs wat hij op internet had staan: athlon xp 3200+ 256 mb ram 80 gig video/audio onboard de pc is 4 maand oud, zou er dan wel pc3200 in kunnen? want ik denk niet dat het toen zo'n hele snelle pc is geweest. ik dacht er dan aan een 9600xt met 256 mb te kopen... heeft iemand hier die kaart? en hoe bevalt hij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 nou ik heb een 9600XT, maar dan de 128mb versie. die is sneller dan de 256mb versie. (dit vanwege verschillend type geheugen) dus ik zou als ik jou was dan voor de 9600XT gaan met 128mb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 maar volgens mij verschilt dat per merk.....dit was degene die ik op het oog had. en ik heb hem vergeleken met andere 9600xt's met 128 en dan is deze toch veel sneller: vooral dit Engine kloksnelheid : 500 MHz Geheugen kloksnelheid : 650 MHz RAMDAC : 400 MHz Merk : Sapphire Type : ATLANTIS RADEON 9600XT Grafische engine : ATi Radeon 9600 XT Geheugen : 256 MB Type geheugen : DDR Engine kloksnelheid : 500 MHz Geheugen kloksnelheid : 650 MHz RAMDAC : 400 MHz Bus standaard : AGP 8X VGA-output : 15-pin D-sub TV-output : S-video Video-input : DVI-output : Ja 2e VGA-output : Ja, met bijgeleverde adapter 2e DVI-output : TV-tuner : Uitvoering : Retail ik denkd at ik deze kaart dan ophaal!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 Ja idd dat geheugen loopt 50 mhz sneller dan andere 9600xt's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 laat je niet door de specs in de war brengen. Normaliter (ook sapphire) is 256mb TSOP geheugen (dacht dat die langwerpig is) en het snellere geheugen is BGA (die is vierkant). Je moet het zelf weten. Misschien dat de MOD Red Dragon wat duidelijkheid voor je kan verschaffen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 euh.... de MOD red dragon? maar er zijn ook ZOVEEL verschillende soorten videokaarten....ik heb nu trouwens een andere pc op het oog, daar zit een 9700pro in met 128 mb. is dat nog een redelijke kaart om de nieuwste games mee te spelen zonder lage fps?? (bijv far cry, ut2004) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Ow wacht idd, bosje heeft gelijk dat was me niet eens opgevallen. Dit is een kaart met 256 mb trager geheugen dan de 128 mb variant. Dus ook al heeft deze meer geheugen hij is tog langzamer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen