Ga naar inhoud

Printserver


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat dat wel in de handleiding van de printserver staat. Waarschijnlijk heeft de printserver een ingebouwde "website" om het beheer te regelen. Je komt daar dan door bij internetexplorer het ip adres van de printserver in te vullen. (dat ip adres staat denk ik in de handleiding en is ook het ip adres waarop de printer aangesproken moet worden)
Link naar reactie
[quote:ad26394968="JZN"]Jawel[b:ad26394968],[/b:ad26394968] maar geen Nederlandse[b:ad26394968].[/b:ad26394968] [b:ad26394968]O[/b:ad26394968]ja ff een vraag tussendoor[b:ad26394968].[/b:ad26394968] Ik heb net een netwerk hdd gekocht[b:ad26394968].[/b:ad26394968] Is er ook een kabel van lan naar usb. 2.0[b:ad26394968]?[/b:ad26394968][/quote:ad26394968]Zo, dit leest iets makkelijker. Aub de volgende keer iets meer leestekens gebruiken. Er zijn users die zich er aan ergeren dat je geen leestekens gebruikt. Er zijn wel NAS (Network Attached Storage) apparaten te koop, maar die hebben vaak zelf al een hdd er in zitten. Ik ga er btw nu van uit dat je een externe usb schijf hebt en niet een echte netwerk-schijf? (dat is NAS dus) En over die handleiding, dan moet je maar de Engelse lezen. Daar staat vast wel in hoe het moet. Of verwacht je nu dat mensen hier de Engelstalige handleiding gaan lezen om het daarna hier uit te gaan leggen?
Link naar reactie
Dat is toch de printer ? Indien deze printer een eigen netwerk-interface heeft, dan is daar ook vast wel een tooltje voor te vinden :) Of JetAdmin dit ook aankan heb ik nooit hoeven proberen. Meestal wordt bij de printer/netwerkinterface wel een tooltje meegeleverd, dus kijk op de meegeleverde cd of op de site van de fabrikant/leverancier !
Link naar reactie
Ehhh, de TS heeft een Canon printer, samen met een HP printserver. Zo'n los kastje. Ik neem aan dat er dus voor die printserver apparte software is die iig niet op een cd van de printer zelf staat. (ook al was het een HP printer) Er zat ook geen drivercd bij de printserver? (nu zal ik wel weer iets niet gelezen hebben :wink: En met engels, zijn er geen mensen in de buurt die ff kunnen vertalen. Of een woordenboek engels-nederlands er bij?
Link naar reactie
Het was me al duidelijk dat ie een "apart kastje" heeft, vandaar dat ik ook JetAdmin noemde :wink: ... Volgens mij kan die ook gewoon met Canon printers overweg, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Feit is dat je dat kastje (aka printserver) gewoon kunt configureren met (Web)JetAdmin, daar heb ik er al behoorlijk wat van onder handen gehad. Suc 6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...