Ga naar inhoud

HDD Dood??


Aanbevolen berichten

Hallo daarro, Ik heb vannacht mijn pc aan laten staan en vanmorgen werd ik wakker van een immens gekraak! Blijkt mijn schijf te zijn.. Het download programma begon ook al met een melding van I/0 Error.. Dus het is ernstig. Is het mogelijk dat het eenmalig is? Ik heb hem nog niet kunnen rebooten, dus vandaar. Iemand enig idee hoe ik het zou kunnen verhelpen?
Link naar reactie
Oh sorry, vergeten te vermelden. Ik heb stage en ik moest naar stage toe, dus ik kan het vanavond pas verder uittesten. Maar alvorens ik eraan begin, wou ik eigenlijk weten of het bij zo'n kraakgeluid ook eenmalig kan zijn, of dat het direct rip is.. Er werd van tevoren namelijk ook niets aangegeven.. Dus ik moet eigenlijk nog wat gegevens van mijn (BACKUP!!!) schijf afhalen.. dus..
Link naar reactie
[quote:8d55f6db6d="Tha Ron-aldo"] Blijkt mijn schijf te zijn.. Het download programma begon ook al met een melding van I/0 Error.. (..) of het bij zo'n kraakgeluid ook eenmalig kan zijn[/quote:8d55f6db6d] Dat valt vanaf hier niet met zekerheid te zeggen. Helemaal in orde lijkt me die harde schijf niet. Heb je deze al getest met de diagnostics van de fabrikant?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...