anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Delen Geplaatst: 16 december 2004 Hallo daarro, Ik heb vannacht mijn pc aan laten staan en vanmorgen werd ik wakker van een immens gekraak! Blijkt mijn schijf te zijn.. Het download programma begon ook al met een melding van I/0 Error.. Dus het is ernstig. Is het mogelijk dat het eenmalig is? Ik heb hem nog niet kunnen rebooten, dus vandaar. Iemand enig idee hoe ik het zou kunnen verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 [quote:aa1a296870="Tha Ron-aldo"]Ik heb hem nog niet kunnen rebooten, dus vandaar.[/quote:aa1a296870] Hoezo niet? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 Oh sorry, vergeten te vermelden. Ik heb stage en ik moest naar stage toe, dus ik kan het vanavond pas verder uittesten. Maar alvorens ik eraan begin, wou ik eigenlijk weten of het bij zo'n kraakgeluid ook eenmalig kan zijn, of dat het direct rip is.. Er werd van tevoren namelijk ook niets aangegeven.. Dus ik moet eigenlijk nog wat gegevens van mijn (BACKUP!!!) schijf afhalen.. dus.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 [quote:8d55f6db6d="Tha Ron-aldo"] Blijkt mijn schijf te zijn.. Het download programma begon ook al met een melding van I/0 Error.. (..) of het bij zo'n kraakgeluid ook eenmalig kan zijn[/quote:8d55f6db6d] Dat valt vanaf hier niet met zekerheid te zeggen. Helemaal in orde lijkt me die harde schijf niet. Heb je deze al getest met de diagnostics van de fabrikant? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 Nope.. nog geen tijd voor gehad.. :oops: Vanavond na het trainen.. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 Heb recentelijk ook gehad met een HD dat er vreemde geluiden uit kwamen. Iets later crashte hij. Had gelukkig wel de tijd om backups te maken. Zoiets is niet meer te repareren. Als hij het nog even uithoudt, zo snel mogelijk een backup maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 Hij doet het nog... gelukkig.. backup is al gemaakt. Eerste wat ik deed.. :P Schijfcontrole blijft hij echter hangen.. :S.. Iemand een programma waarmee je het nog zou kunnen teste? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 Op de site van de fabrikant van je harde schijf moet een controleprogramma staan, en als het goed is ook een gebruiksaanwijzing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 !@&#% Hij deed het net weer... :s.. Ik heb het programma nog niet kunnen laden, want ik ben net terug en ik doe het morgen wel.. Druk is niet tof! Ik houd jullie op de hoogte! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen