Ga naar inhoud

DVD r/rw verkeerd geinstalleerd?


Aanbevolen berichten

[quote:fb4e0b0703="t.vaassen"] Heeft dit iets te maken met master? of slave? hoewel ik geen idee heb wat dit is. help aub[/quote:fb4e0b0703] Achter op de betreffende drive zit een jumpertje waarmee je het appartaat in kunt stellen op Master of Slave. Op 1 IDE kabel kun je 2 apparaten aansluiten. In jouw geval zou je het beste de DVD brander in kunnen stellen als Master en de DVD-speler op slave. (Als ze tenminste op dezelfde IDE kabel zijn aangesloten).
Link naar reactie
:oops: ze zitten allebei op 1 IDEkabel. Dus als ik het goed begrijp maakt het niet uit welke Slave of Master is??? Ik zag dat de CDbrander die ik eruit gehaald heb op Slave stond, dus neem ik aan dat ik de brander ook gewoon op Slave moet zetten?? Ik heb er niet naar gekeken en het nieuwe ding er gewoon ingezet, ben niet voor niets blond!!!
Link naar reactie
:oops: Toch nog niet helemaal goed? DVDrom op Slave en DVDbrander op Master ingesteld. Toch kan mijn DVDrom geen DVD meer lezen. Maakt in principe niks uit, maar het is wel gemakkelijk dat wanneer je wil gaan branden de te kopieren DVD in de DVDrom kan en de lege DVD in de brander. Ik moet nu steeds verwisselen, of hoort dit zo? Als ik muziek wil kopieren kan het wel in beiden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...