Ga naar inhoud

Muis blijft aan


Aanbevolen berichten

Afgelopen week kwam me moeder erachter, vraag me niet waarom ze er naar keek, dat mijn muis aan blijft staan wanneer ik de computer afsluit. Het gaan om een Logitech MX500 en ik gebruik zelf windows XP Professional Versie 2002 met SP 2 en alle andere updates geinstalleerd. Naar mijn idee bleef mijn muis vroeger niet aan staan wanneer ik mn pc afsloot. Ik heb al gekeken in mn bios of daar bij de power-management iets stond dat de pc aan kon gaan met de muis maar dit bleek uitgeschakeld te zijn. De muis is gewoon aangesloten via de poort voor een normale muis (geen usb, ben alleen effe de naam kwijt) Wie kan mij helpen, mvg Rainmaker
Link naar reactie
Ik heb in mn handleiding gekeken, weer veel leuke dingen tegengekomen maar niet de oplossing. Nu heb ik net ook een webcam geinstalleerd en die blijft ook aan staan (deze is usb). Even ter informatie moederbord: GigaByte GA-7N400EL ik denk dat dat genoeg info is, zoals ik al eerder zei Windows XP met SP2 erop. Wie o wie weet er een oplossing voor. Tis niet dat ik er zelf een probleem mee heb, maar mn moeder vind het zo irritant als ze 's avond naar boven loopt en ziet dat er licht brand. En tja, ze horen uit te kunnen dus dan gaan ze dat ook. Alvast bedankt, Rainmaker
Link naar reactie
Gerben heel grappig maar dat is niet echt de oplossing. Hij hoort het gewoon te kunnen al mn andere pc's kunnen het ook dus waarom zou deze het niet kunnen. Schakelaar uit gaat niet altijd omdat WakeOnLan actief moet blijven. @Comp-Freak Ik heb gekeken naar dat usb verhaal, op de site van GigaByte staan de handleidingen in pdf formaat dus ik heb lopen zoeken naar alle keren dat er USB op stond. Maar helaas hier zat niets tussen over wat jij zei.
Link naar reactie
Is die muis van je draadloos? En de andere muis waar je het niet mee kunt bedraad? Zo ja, dan is dat logisch; een draadloze muis (optische) heeft namelijk geen full-duplex verbinding met z'n ontvanger: hij zendt maar weet niet of er ontvangen wordt. Zodoende blijft een draadloze optische muis altijd aan staan, omdat het domme ding nou eenmaal niet weet of de PC uit staat...
Link naar reactie
[quote:a5de5d86af="Maarten81"]Is die muis van je draadloos? En de andere muis waar je het niet mee kunt bedraad? Zo ja, dan is dat logisch; een draadloze muis (optische) heeft namelijk geen full-duplex verbinding met z'n ontvanger: hij zendt maar weet niet of er ontvangen wordt. Zodoende blijft een draadloze optische muis altijd aan staan, omdat het domme ding nou eenmaal niet weet of de PC uit staat...[/quote:a5de5d86af] Mijn goedkope draadloze optische muis van trust die gaat uit als er tien minuten niet mee wordt "gemuist".Dit scheelt aardig in het batterij verbruik. Mijn toch wat duurdere logitech muis die blijft ook gewoon aanstaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...