Ga naar inhoud

cd-romspeler laat pc vastlopen


Aanbevolen berichten

Ik wilde een webcam installeren en deed de cd-rom hiervoor dus in de cd-romspeler. Ipv dat hij zichzelf laadde, kreeg ik een zwart beeld. nadat ik een paar keer op esc had gedrukt had ik wel weer normaal beeld. maar toen kon ik niets meer en moest ik hem resetten. nu is dat zo bij alle cd(-roms) die ik erin doe. maar de brander doet het nog wel normaal, ook met die cd van de webcam. Weet iemand of ik op een manier mn cdspeler toch nog aan de praat kan krijgen of is hij door die cd kapot gegaan en is de enige oplossing een nieuwe kopen?
Link naar reactie
Apparaatbeheer bedoel je, is wel een idee om dat even te proberen, ik zal het hier even iets duidelijker neer (proberen te) poffen. rechtsklik op deze computer --> beheren --> linker kolom apparaatbeheer kiezen --> cdrom speler zoeken in de rechterkolom, rechtsklikken erop en kiezen voor installatie ongedaan maken, --> herstarten --> proberen --> werkt het: dan is het goed, werkt het niet: Zie mijn vorige post.
Link naar reactie
ik heb het geprobeerd maar het heeft geen effect gehad [quote:62a55984b2="pcguy"]Ide kabel is nog goed? Test anders even een andere kabel :)[/quote:62a55984b2] kan ik dan gewoon die van de brander in die van de 'normale' cdrom stoppen en dan proberen? [quote:62a55984b2="pcguy"]Ik ga er btw wel van uit dat je niet met jumpers hebt zitten rommelen. :wink:[/quote:62a55984b2] ik heb geen idee wat jumpers zijn, maar ik heb niets aan de instellingen van de cdrom gedaan. alleen een cd erin gestopt, maar daar dient hij voor :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...