anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Delen Geplaatst: 5 december 2004 Ik wilde een webcam installeren en deed de cd-rom hiervoor dus in de cd-romspeler. Ipv dat hij zichzelf laadde, kreeg ik een zwart beeld. nadat ik een paar keer op esc had gedrukt had ik wel weer normaal beeld. maar toen kon ik niets meer en moest ik hem resetten. nu is dat zo bij alle cd(-roms) die ik erin doe. maar de brander doet het nog wel normaal, ook met die cd van de webcam. Weet iemand of ik op een manier mn cdspeler toch nog aan de praat kan krijgen of is hij door die cd kapot gegaan en is de enige oplossing een nieuwe kopen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Ide kabel is nog goed? Test anders even een andere kabel :) Anders haal je voor 25 euri ofzo een dvd-rom gevalletje bij de lokale pcboer lijkt me, Ik ga er btw wel van uit dat je niet met jumpers hebt zitten rommelen. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Via configuratiescherm>systeem cd-speler verwijderen en opnieuw opstarten. Windows zal hem opnieuw herkennen. Als het probleem dan niet weg is, is er iets anders aan de hand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Apparaatbeheer bedoel je, is wel een idee om dat even te proberen, ik zal het hier even iets duidelijker neer (proberen te) poffen. rechtsklik op deze computer --> beheren --> linker kolom apparaatbeheer kiezen --> cdrom speler zoeken in de rechterkolom, rechtsklikken erop en kiezen voor installatie ongedaan maken, --> herstarten --> proberen --> werkt het: dan is het goed, werkt het niet: Zie mijn vorige post. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 ik heb het geprobeerd maar het heeft geen effect gehad [quote:62a55984b2="pcguy"]Ide kabel is nog goed? Test anders even een andere kabel :)[/quote:62a55984b2] kan ik dan gewoon die van de brander in die van de 'normale' cdrom stoppen en dan proberen? [quote:62a55984b2="pcguy"]Ik ga er btw wel van uit dat je niet met jumpers hebt zitten rommelen. :wink:[/quote:62a55984b2] ik heb geen idee wat jumpers zijn, maar ik heb niets aan de instellingen van de cdrom gedaan. alleen een cd erin gestopt, maar daar dient hij voor :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 Ligt eraan hoe het met de configuratie zit maar als je hem verandert komt dat jumper verhaal, best is even ergens een hele kabel lenen om te proberen, dan kan je hem precies zo aansluiten als je de andere los maakt (platte grijze kabel btw) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen