Ga naar inhoud

Probleem met USB-stick


Aanbevolen berichten

hoi, tijdje geleden heeft mijn vader een SanDisk Cruzer Mini van 128 mb gekocht. we hadden windows 98,deed het toen perfect. paar dagen geleden heb ik deze pc van mijn vader ge-upgrade naar XP prof. dus:ik druk dat ding in de USB.windows pakt hem,ga ik naar ''Deze Computer'' , klik op ''verwisselbare schijf'' en dan krijg ik stomweg de melding : plaats een schijf of ander geschikt medium in station F: . ik heb hem al uitgeprobeerd op mijn pc (winxpprof) en de laptop van mijn moeder (winxphome) waar hij het eerst perfect op deed , geeft hij nu dezelfde melding. wie kan me hieruithelpen ?? mvg, Alex
Link naar reactie
[quote:a850de5c11="mastergeek"]Ga via het Configuratiescherm naar Computer beheer en controleer of de Memorystick vermeld staat bij schijfbeheer. Misschien moet je de driveletter aanpassen, waarmee de stick in Verkenner vermeld wordt. Ik heb het ook een keer gehad en dit loste mijn probleem ermee op. Succes![/quote:a850de5c11] eens : je moet de pc o[b:a850de5c11]pstarten[/b:a850de5c11] met de stcik erin. Geef hem dan een goede drive letter.
Link naar reactie
[quote:f7e9acdc86="Anjo"] USB devices staan NOOIT als genummerde schijven in apparaat beheer, hoogstens met verschillende letters; [/quote:f7e9acdc86] Is dat zo? Ik heb zelf twee 256 MB Kingston USB 2.0 sticks. Bij mij staat deze in Schijfbeheer als schijf 3. [code:1:f7e9acdc86] kingston (J) 244 MB FAT In orde (Actief) [/code:1:f7e9acdc86] en deze info ontbreekt waarschijnlijk bij de topic starter. Het installeren van drivers voor een USB stick, is alleen nodig in Windows 98Se.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...