anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 hoi, tijdje geleden heeft mijn vader een SanDisk Cruzer Mini van 128 mb gekocht. we hadden windows 98,deed het toen perfect. paar dagen geleden heb ik deze pc van mijn vader ge-upgrade naar XP prof. dus:ik druk dat ding in de USB.windows pakt hem,ga ik naar ''Deze Computer'' , klik op ''verwisselbare schijf'' en dan krijg ik stomweg de melding : plaats een schijf of ander geschikt medium in station F: . ik heb hem al uitgeprobeerd op mijn pc (winxpprof) en de laptop van mijn moeder (winxphome) waar hij het eerst perfect op deed , geeft hij nu dezelfde melding. wie kan me hieruithelpen ?? mvg, Alex Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Als ie het op meerdere pc's vertikt om te werken lijkt het me dat dat ding zelf kapot is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 ik zou het niet weten, er zit in elk geval geen lock-functie op.. en we hebben hem pas gekocht! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Dan zou ik hem even testen bij een vriend(in) ofzo en anders terug gaan voor garantie, met de hoop dat er geen belangrijke dingen op staan. Zijn wel alle drivers geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 dat is het 'em er staan belangrijke gegevens op van mijn moeder.. zou het ook kunnen zijn dat ie alleen goed werkt op 98 ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Dat kan je altijd uitproberen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 ok, maar ik heb totaal geen zin om win'98 er helemaal weer op te zetten. was er niet zon programma waarmee je in xp 98 kon draaien ?(ben naam kwijt) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2004 Heet dat programma niet de Compatibiliteitsmodus :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 VMWare, kun je ander besturingssysteem in windows draaien of voor de linux nerds, je kunt windows in linux draaien :lol: maargoed bij win 2000 en win xp moet hij zon stick automatisch installeren en moet je em meteen kunnen gebruiken, lijkt me eerder een probleem aan de stick. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Ja dat id had ik ook al. Maar er zullen toch wel drivers bij zitten, ook voor XP? Dan kan de TS die het beste installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Je kunt eens kijken of je hier iets mee kunt terughalen. http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/uk/welcome.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Ga via het Configuratiescherm naar Computer beheer en controleer of de Memorystick vermeld staat bij schijfbeheer. Misschien moet je de driveletter aanpassen, waarmee de stick in Verkenner vermeld wordt. Ik heb het ook een keer gehad en dit loste mijn probleem ermee op. Succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:a850de5c11="mastergeek"]Ga via het Configuratiescherm naar Computer beheer en controleer of de Memorystick vermeld staat bij schijfbeheer. Misschien moet je de driveletter aanpassen, waarmee de stick in Verkenner vermeld wordt. Ik heb het ook een keer gehad en dit loste mijn probleem ermee op. Succes![/quote:a850de5c11] eens : je moet de pc o[b:a850de5c11]pstarten[/b:a850de5c11] met de stcik erin. Geef hem dan een goede drive letter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Misschien is de data op de stick wel corrupt geraakt. Heb ik ook gehad nadat ik, voor het loshalen van de USB, niet eerst via de software de stick had "afgesloten" na gebruik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Bedankt voor al jullie reacties,we zijn gelijk enthousiast bezig gegaan. Op het moment zijn we de stick aan het scannen met de methode van Gerben :) verdere inlichtingen zijn welkom! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:8d16fe838c="NoepZor"]VMWare, kun je ander besturingssysteem in windows draaien [/quote:8d16fe838c] mooi, VMware ... ? VMware virtual center of wat dan ook,welke moet ik [url=http://www.vmware.com/download/]kiezen?[/url] //--EDIT en wat mastergeek betreft , hij staat WEL in de lijst als ''schijf 1'' Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 USB devices staan NOOIT als genummerde schijven in apparaat beheer, hoogstens met verschillende letters; als ie als hdd 1 staat is ie bootable, hetgeen betekend dat je er in ieder geval een aantal sys files op hebt staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:f7e9acdc86="Anjo"] USB devices staan NOOIT als genummerde schijven in apparaat beheer, hoogstens met verschillende letters; [/quote:f7e9acdc86] Is dat zo? Ik heb zelf twee 256 MB Kingston USB 2.0 sticks. Bij mij staat deze in Schijfbeheer als schijf 3. [code:1:f7e9acdc86] kingston (J) 244 MB FAT In orde (Actief) [/code:1:f7e9acdc86] en deze info ontbreekt waarschijnlijk bij de topic starter. Het installeren van drivers voor een USB stick, is alleen nodig in Windows 98Se. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen