Ga naar inhoud

snelle inktjet...?


Aanbevolen berichten

Ik ben (op zeer korte termijn) voor iemand op zoek naar een snelle betaalbare inktjetprinter. Aangezien ik me hier de laatste maanden niet zo in verdiept heb weet ik niet welke printers er goed zijn. Uiteraard is kwaliteit van de afdruk belangrijk, maar snelheid staat wel boven aan het lijstje. Heeft iemand een tip voor een printer, tot 200 Euro?
Link naar reactie
hoe snel is snel naar jouw mening en hoe goed is goed, Ik heb zelf een HP Deskjet 5652, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben daarmee. Als je een beetje je best doet voor de instellingen dan kan je geweldige resultaten krijgen. hier een linkje voor de specs http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06b/10709-10713-10953-10953-10937-532311-1786691.html ik heb hem alweer een 'tijdje' geleden bij mycom gehaald voor €150
Link naar reactie
[quote:f57a0f868d="kid jansen"]hoe snel is snel naar jouw mening en hoe goed is goed, Ik heb zelf een HP Deskjet 5652, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben daarmee. Als je een beetje je best doet voor de instellingen dan kan je geweldige resultaten krijgen. hier een linkje voor de specs http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06b/10709-10713-10953-10953-10937-532311-1786691.html ik heb hem alweer een 'tijdje' geleden bij mycom gehaald voor €150[/quote:f57a0f868d] Deze heb ik ook. Alleen de cartridgesprijs... schandalig.
Link naar reactie
[quote:5e10cf85ab="AswinW"] Deze heb ik ook. Alleen de cartridgesprijs... schandalig.[/quote:5e10cf85ab] Dat pleit voor het zoeken van een printer met losse cartrigdes Ik ben onlangs van een HP720 overgestapt op een Canon IP4000. Dat was een behoorlijke vooruitgang, maar ik denk dat een nieuwe HP ook wel sneller geweest zou zijn. Belangrijkste reden voor de Canon keuze waren de snelheid, losse patronen en de mogelijkheid om tweezijdig af te drukken.
Link naar reactie
[quote:97d2137d2c]Deze heb ik ook. Alleen de cartridgesprijs... schandalig.[/quote:97d2137d2c] Ja, dat heb je met HP's, die printkop van die cartridges zou je wel tien keer langer kunnen gebruiken. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik een HP heb gekocht, ik ben zeker niet ontevreden over de prestaties, maar je heb wel altijd die dure cartridges. Die kleur is gewoon €35. [quote:97d2137d2c]Ik ben zelf erg te spreken over de canon i560. Deze heeft een heel goede (foto) kwaliteit, goedkope inktpatronen, is lekker snel en kostte een paar maand geleden nog maar 129 euro. Enigste nadeeltje is dat de "opwarmtijd" wat langer is dan bij HP's, maar het afdrukken zelf is wel veel sneller.[/quote:97d2137d2c] wat moet er dan opwarmen? de printkop? [quote:97d2137d2c]Ik ben onlangs van een HP720 overgestapt op een Canon IP4000. Dat was een behoorlijke vooruitgang, maar ik denk dat een nieuwe HP ook wel sneller geweest zou zijn. [/quote:97d2137d2c] dat denk ik ook wel ja, die 5652 is een stuk sneller alweer dan die 720 [quote:97d2137d2c]Belangrijkste reden voor de Canon keuze waren de snelheid, losse patronen en de mogelijkheid om tweezijdig af te drukken.[/quote:97d2137d2c] de 5652 kan ook automatisch tweezijdig afdrukken, je moet alleen de module daarvoor er aan de achterkant opklikken
Link naar reactie
[quote:e05e5992f8="kid jansen"][quote:e05e5992f8="Comp-Freak"]Ik ben zelf erg te spreken over de canon i560. Deze heeft een heel goede (foto) kwaliteit, goedkope inktpatronen, is lekker snel en kostte een paar maand geleden nog maar 129 euro. Enigste nadeeltje is dat de "opwarmtijd" wat langer is dan bij HP's, maar het afdrukken zelf is wel veel sneller.[/quote:e05e5992f8] wat moet er dan opwarmen? de printkop?[/quote:e05e5992f8]Dat opwarmen is figuurlijk bedoeld. De printer stelt zich dan helemaal goed in en positioneerd alle bewegende onderdelen. Tot alles goed staat kan er niet geprint worden. De uitleg is wat krom, maar je kan het zien als het opstarten van een pc, dat duurt ook ff.
Link naar reactie
ok, bedankt, zoals het er stond dacht ik dat misschien de printkop moest opwarmen om de inkt goed op papier te krijgen, dit vond ik nog niet eens zo heel vergezocht om dat inkt vloeibaarder wordt bij verwarmen. Denk bijvoorbeeld aan een niet meer schrijvende balpen terwijl er wel inkt in zit, gewoon ff punt opwarmen met een aansteker en hij doet het weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...