Ga naar inhoud

Dvd Brander & Cdrw brander conflicten


Aanbevolen berichten

Help: Ik heb al sinds een tijdje een cdromspeler en een cdrw in m'n amd2600xp 512 mb geheugen 64mb geforce mx440 se. Ik had toen al problemen met dat als ik een cd wou vranden dat ik dan het laadje van m'n cdrom open moest hebben anders bleef hij even zoeken (die brander dus) en vervolgens reageerde hij nietmeer. ook autorun cd's starten niet meer op. ook bij het verifieren van gebrande data gaf het brandprogramma nero 6 fouten aan. Bij zo'n beetje elke gebrande cd had ik het probleem dat alle gebrande data na verloop van tijd niet meer leesbaar was of gebrekkig leesbaar. zowel in de cdromspeler als in de brander. Nu heb ik een nieuwe brander gekocht Nec 3500ag doublelayer. Nu heb ik hetzelfde probleem met m'n dvd-brander. + een bijkomend probleem dat m'n dvd-brander lege dvd's niet ziet als LEEG terwijl ze nieuw uit de verpakking komen. ook dit probleem blijft met een nieuw brandprogramma: pinnacle instant cd/dvd 8.0 Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om m'n cdrom c.q. brander c.q. dvd-brander weer normaal aan het functioneren krijg. ik ben echt radeloos!! flashen, alles opnieuw installeren na formatteren van de hd en andere drivers nix schijnt te helpen. ook ben ik al voor garantie naar de winkel teruggeweest maar de branders zijn goed????1?!?!?!?[color=red:4d8f56d264][/color:4d8f56d264][size=18:4d8f56d264][/size:4d8f56d264]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...