Ga naar inhoud

Ervaringen met KVM-switches


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een KVM-switch en nu merk ik dat er vrij weinig ervaring mee is, want niet veel mensen kunnen mij verder helpen. Ik wil graag weten wat een goede koop is. Daarbij vind ik het belangrijk dat de beeldkwaliteit niet aangetast wordt. [size=9:3719c6e427](In het verleden is er een test geweest in de computer totaal maar dat stuk ben ik kwijt. Er kwam toen een zeer gunstig geprijsde Hawking als beste koop uit de bus. Weet iemand nog welk type dit was (19,95eur) en waar die te krijgen is? Heeft iemand die toevallig?)[/size:3719c6e427] DUS WIE HEEFT ER (GOEIE) ERVARINGEN MET WELKE KVM-SWITCH. Voorwaarden: ps/2 aansluiting 1 toetsenbord/muis/monitor op 2 PC's) beeldkwaliteit ERG belangrijk! Met vriendelijke groet, Zoomer
Link naar reactie
De Belkin die ik in beheer heb, doet z'n emulatie niet goed. Regelmatig komt het dan ook voor dat de PC weigert te starten omdat ie zgn. geen muis of toetsenbord denkt te hebben. Ook weigert ie regelmatig te schakelen tussen beide PC's. De bijgeleverde kabels zijn bovendien onhandig omdat niet staat aangegeven wat muis en toetsenbord is, dat moet je proefondervindelijk maar uit zien te vogelen. De Cybex heb ik privé en die heeft nog nooit een steekje laten vallen.
Link naar reactie
Ik heb op de HCC beurs een Kobishi gekocht bij Crazy Ron. Als je de naam ziet heb je misschien al een beetje twijfels, maar wonder boven wonder werkt het apparaat prima. Hij had ze ivoor twee en vier pc's. Kosten: € 15 en resp € 25. Je hoeft ook niet te zoeken naar muis of toetsenbord aansluiting: netjes een groen en blauwe plug. Voor € 15 zeker geen miskoop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...