anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Delen Geplaatst: 15 november 2004 Hallo, Ik ben op zoek naar een KVM-switch en nu merk ik dat er vrij weinig ervaring mee is, want niet veel mensen kunnen mij verder helpen. Ik wil graag weten wat een goede koop is. Daarbij vind ik het belangrijk dat de beeldkwaliteit niet aangetast wordt. [size=9:3719c6e427](In het verleden is er een test geweest in de computer totaal maar dat stuk ben ik kwijt. Er kwam toen een zeer gunstig geprijsde Hawking als beste koop uit de bus. Weet iemand nog welk type dit was (19,95eur) en waar die te krijgen is? Heeft iemand die toevallig?)[/size:3719c6e427] DUS WIE HEEFT ER (GOEIE) ERVARINGEN MET WELKE KVM-SWITCH. Voorwaarden: ps/2 aansluiting 1 toetsenbord/muis/monitor op 2 PC's) beeldkwaliteit ERG belangrijk! Met vriendelijke groet, Zoomer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Aanrader: Cybex switchview Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Sluit ik me bij aan. Op het werk heb ik eveneens ervaring met een Belkin, da's een regelrechte afrader. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 [quote:e2d088e4ec="BrigitteW"]Op het werk heb ik eveneens ervaring met een Belkin, da's een regelrechte afrader.[/quote:e2d088e4ec]Kan je dit ff onderbouwen? (ook voor mijn eigen ontwikkeling :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 [quote:6bcd0b95fe="Doof"]Aanrader: Cybex switchview[/quote:6bcd0b95fe] Waarom juist deze? Wat kost deze en waar kan ik 'm 't voordeligst halen? En waarom juist niet de Belkin? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 De Belkin die ik in beheer heb, doet z'n emulatie niet goed. Regelmatig komt het dan ook voor dat de PC weigert te starten omdat ie zgn. geen muis of toetsenbord denkt te hebben. Ook weigert ie regelmatig te schakelen tussen beide PC's. De bijgeleverde kabels zijn bovendien onhandig omdat niet staat aangegeven wat muis en toetsenbord is, dat moet je proefondervindelijk maar uit zien te vogelen. De Cybex heb ik privé en die heeft nog nooit een steekje laten vallen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Hier heb ik ook wel interesse in :P Kun je misschien een linkje geven? Groetjes Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 [quote:c576c6030d="Zoomer"] Waarom juist deze? Wat kost deze en waar kan ik 'm 't voordeligst halen? En waarom juist niet de Belkin?[/quote:c576c6030d] Geen ervaring met Belkin. Werk al jaren met de Cybex, nooit problemen mee gehad. Wat deze switch nu kost? Geen idee, maar daar hebben we het internet voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Handig om te weten dat Cybex tegenwoordig Avocent heet: http://www.avocent.com/web/en.nsf/Content/DesktopKVMSwitches Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 Ik meen dat IO-gear ook wel aardig werkte. http://www.iogear.com/main.php?loc=productcategory&category=kvm&category_id=301 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 Ik heb op de HCC beurs een Kobishi gekocht bij Crazy Ron. Als je de naam ziet heb je misschien al een beetje twijfels, maar wonder boven wonder werkt het apparaat prima. Hij had ze ivoor twee en vier pc's. Kosten: € 15 en resp € 25. Je hoeft ook niet te zoeken naar muis of toetsenbord aansluiting: netjes een groen en blauwe plug. Voor € 15 zeker geen miskoop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Gisteren op aanraden van een kennis een Belkin Omniview SOHO met audio gekocht, net even aangesloten, werkt geweldig. Bijpassende kabels van Belkin netjes met PC99 kleur codering dus een probleemloze aansluiting. Emulatie werkt ook goed. Moos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Kijk er is dus toch wel wat ervaring mee. Bedankt voor de reacties tot zover. Nog meer mensen met ervaringen met KVM-switches?? Weet iemand nog het nummer van CT waarin de test stond van de KVM-switches? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Het schijnt dat deze test in het juli/aug 2003 blad heeft gestaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen