Ga naar inhoud

philipsbrander PCRW804


Aanbevolen berichten

goede morgen allen, ik heb een oude cd-brander, een pcrw804 van philips. Sinds ik overgestapt ben naar Windows XP krijg ik de brander niet meer aan de praat. Niet met Nero5 of de ( oude) bijhorende easy cd creator 4, ook het programma deepburner en cdburner XP pro 3 bieden geen uitkomst. Windows geeft de melding dat het systeem instabiel kan worden van de stuurprogramma's en geeft als oplossing een verwijzing naar de site van roxio, de enige oplossing die hier staat is de aanschaf van easycreator 7. Het is mij nog niet gelukt een update te vinden van de stuurprogramma's van de cd-brander, wel vind ik veel klachten over het feit dat philips geen ondersteuning biedt. Het systeem bestaat verder uit een AMD athlon XP 2800+, 512 MB ram, 100 GB harddisk, een radeo 9600 videokaart. Heeft iemand nog een suggestie om deze brander aan de praat te krijgen, anders dan simpelweg een nieuwe te kopen? Alvast bedankt voor de moeite, mvg, Niek Hermsen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...