Ga naar inhoud

Touchpad met anders dan vinger besturen?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Het is een opwelling: is het mogelijk het touchpad van mijn laptop met een ander object te gebruiken dan mijn vinger? Op de markt is ook een set te verkrijgen zodat je digitaal kan tekenen. Nu vind ik dat wat overdreven om mee te nemen. Wat ik wel prettig vind, is het gebruik van mijn pen. Is er een object/stof/manier om middels een 'pen' mijn touchpad te gebruiken? Ik heb al enkele objecten geprobeert: pen, gum etc.
Link naar reactie
twee redenen waarom het niet gaat lukken: Een touchpad is zo onnauwkeurig als maar kan. daar ga je hoe dan ook geen rechte lijn mee kunnen tekenen. de resolutie is ook bedroevend laag ( of is dat hetzelfde ?) daarnaast het eerdergenoemde probleem, een touchpad werkt niet met andere dingen zoals pennen. Hoewel ik eerder het idee heb dat touchpads werken op capacitive veranderingen enzo dan op warmte ( dat werkt namelijk een stuk sneller) maar google kan hier vast een definitief antwoord op geven)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...