Ga naar inhoud

Van USB naar printerpoort


Aanbevolen berichten

Wel Harmtido, dat komt, omdat ik veronderstelde, alleen een printerpoortaansluiting tot mijn beschikking te hebben. Vannacht echter tot mijn grote vreugde en enigszins verbazing moeten constateren, dat de PC leverancier er ook een usb hub bij had gedaan. Dat wist ik dus niet. Was er van uit gegaan, dat met de floppydrive en de cd-rom speler de usb aansluitingen vergeven waren en alleen nog de printerpoort vrij was. Het gaat hier om zg. industriele computers. In elk geval een ieder bedankt voor het meedenken. :wink:
Link naar reactie
Probleem weer opgelost :) Maareh, serieus, hebben die industriele computers cdrom en floppy op een usbpoort? zijn het soms externe drives. ik heb namelijk ooit een paar industriele computers onder ogen gehad, maar dat leek meer op compacte versties van hele oude computers (pII en daaromtrend) incl. ide aansluitingen/ sdram/ ps/2 en de hele rits.
Link naar reactie
[quote:c3aa480f3b="harmtido"]Probleem weer opgelost :) Maareh, serieus, hebben die industriele computers cdrom en floppy op een usbpoort? zijn het soms externe drives. ik heb namelijk ooit een paar industriele computers onder ogen gehad, maar dat leek meer op compacte versties van hele oude computers (pII en daaromtrend) incl. ide aansluitingen/ sdram/ ps/2 en de hele rits.[/quote:c3aa480f3b] Ja deze wel, er staat in elk geval een Hub op het buro. De pc hangt onder het buro, een relatief bescheiden kastje. En floppydrive en cdrom speler zijn extern.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...