Ga naar inhoud

Test uw DVD's


Aanbevolen berichten

Hmmm... vreemd tooltje toch. Als ik een CD van 18-2-1997 (voor wie het wil weten waar je dat kunt zien: Nero InfoTool) test in mijn DVD-speler, dan krijg ik 100% damaged. In mijn brander is het resultaat heel anders. Elke test heeft een andere uitslag. De laatste, waarbij de brander op een lage snelheid draaide, geeft alleen het laatste blokje (0,11%) als unreadable weer, de rest zou OK zijn. De filetest daarentegen geeft in alle gevallen 100% goed aan. :-? Hoe betrouwbaar is dit tooltje eigenlijk? Iemand een verklaring voor het feit dat het oppervlakte 'beschadigd' kan zijn, maar de files toch OK? Of verklaart de titel van deze CD genoeg: The Best :o of Microsoft...
Link naar reactie
[quote:a114f1bea9="WeBe"]Hmmm... vreemd tooltje toch. Als ik een CD van 18-2-1997 (voor wie het wil weten waar je dat kunt zien: Nero InfoTool) test in mijn DVD-speler, dan krijg ik 100% damaged. In mijn brander is het resultaat heel anders. [/quote:a114f1bea9] Dat ga ik ook eens proberen in een andere brander testen. De 1e was met een NEC 2500
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...